Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, April 14, 2010

Proklamasi


tak banyak yang aku tahu pasal hari proklamasi indonesia ni..sebab aku dilahirkan di Malaya dan dibesarkan di Temasek..jadi gelas pemberian abg Dollah ni aku saja posting untuk menceriakan lagi blog aku ni..gelas ni dikeluarkan pada 17 Ogos 1945..dah lama jugak ya..keadaan gelas masih 90%. dan ada chop crown kat muntutnya. maybe orang indo terpandang gelas ni,mungkin diorang pun tak ada! ataupon mungkin boleh dijual setanding gelas kemerdekaan Malaya 1957! siapa tahu? harga market pun dah cecah rm130-150..ada lagi best sorang seller kat lamanweb tersohor kat malaya ni,ada ke gelas Sir Ibrahim tu dijual rm5000! hahaha aku nak tergelak besar masa aku call dia tu..nama dia kalo tak silap Puan Jue Boh..entah nama samaran kot..kelakar siut..

No comments:

Post a Comment