Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, April 14, 2010

Milik Siapakah Gadis Ini?

siapakah gadis ini? atau apa kene mengena dia dengan blog aku? ex gepren aku ka? mungkin ya,mungkin tidak hehe..

nama awek ni ialah Nadya Hutagalung. apa ke pelik na nama dia ni? orang msia ke,indon ka? sawadikap ka?

nah, ini lah jawapannya..

tu dia sign nadya hutagalung yang cun melecun ni..aku kenal dengan awek ni masa tahun 1992 sewaktu aku selalu melayan siaran MTV video clip kat siaran singapore channel 5..memang setiap hari minggu aku akan dok menunggu depan tv kol 1pm..masa tu aku baru berumur 13 tahun heheh..yelah kan,aku ni sekolah kat saint joseph high school..jadi tak pernah la jumpa insan yang bernama wanita ni..jadi macam jakun la sikit bila nampak pompan yang cun macam ni..begitu petah skali slang english dia masa mengendalikan mtv yang kira VJ MTV lah masa tu gelaran diberi..

jadi apa kena mengena MTV dgn blog aku ni? ni juga jawapannya..botol coke special edition singapore yang dikeluarkan oleh coca cola singapore sempena ulangtahun kemerdekaan ke-40..

botol ni dikluarkan pada tahun 2005, dan aku sempat mendapatkan hanya 1 design botol sahaja. gambar2 diatas tu adalah di design daripada Nadya Hutagalung sendiri..disebabkan awek ni menjadi pojaan hatiko masa kecik2 dulo,jadi aku kira bernasib baik lah kerna mendapatkan botol yang ditandatangani oleh beliau sendri..walaupon dia dah kawen rasanya skang ni..last dengar citer pon dia dah bertunang..skang ni dia lebih aktif dalam kerja2 amal macam earth day,eco apa ke tah bendanya tu..wwf n bermacam2 lagi..set spore national day ni ada 3 kesemuanya

tapi sebab yg sorg tu designernya laki2,so malas ah nak kolek,dan sorang tu tak cun,so tak payah la beli..atau sebenarnya tak jumpa??!! haha..macam payah la kalau nak cari bottle local ni..nak2 kalau dah dalam, tangan kolektor..haremmm..botol ni pon aku dapat kat sungei road dan apek tu jual kat aku sing$5 aje..murah kan?

enjoy!

No comments:

Post a Comment