Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, April 9, 2010

Coca Cola Folk Art


COKE brand commemorative Collectible Bottles ni aku baru dapat malam tadi dengan harga yang cukup murah. bawah rm20! tapi aku rasa para collector yang ada botol mesti dapat lagi murah kan? ianya bukanlah sebesar botol yang bersaiz minuman tu..ia lebih mirip kepada miniature.

Folk art series ni dikeluarkan pada tahun 1997. dan terdapat nombor siri di bawah muntutnya. yang pada aku ni 01158 out of 10000. jadi hanya terdapat 10,000 unit sahaja di seluruh dunia ni. limited ke tu? mana yang sempat simpan tu,baguslah. mana yang tak sempat simpan,diorang jual lah pada aku yang boleh beli dengan harga yang murah hehe..

botol ni di design oleh pelbagai artis dari seluruh donia dan mengsubmit design diorang ni termasuklah pertandingan, ada yang dibuka kepada awam, dan ada juga pelajar yang turut terlibat dalam mereka design botol ni.

coca menyatakan folk art bottle ni adalah collectibles edisi terhad. dan menjemput sekalian semua untuk memulakan koleksi. tapi aku cuma dapat 1 design aja ni. dah terlambat! mungkin para kolektor lain ada mempunyai design lain untuk dikongsi bersama?

No comments:

Post a Comment