Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, April 9, 2010

Tabung National


tabung bateri ni pernah di posting oleh http://mohdfitri.blogspot.com tapi aku saja je nak menyibuk posting benda ni hehe..masa memula tu aku ingat replika bateri,tapi rupa2 nya adalah tabung duit syilling 20sen. kalau duit 1sen,5sen dan 10sen pon boleh masuk jugak.tapi yang paling afdal adalah 20sen sebab ia muat aje.kalo 50sen memang dah tak muat dah. aku perasan benda pada awal 80an. lepas tu dah tak nampak dah. paling baru aku nampak kat memory lane. ingatkan benda ni rare,tapi hampir 10 gerai menjualnya! yang aku perasan base dia tu ada 2 color,merah dan biru. so kalau ada diantara para collector yang mengkolek benda ni,mesti dapatkan kedua2 color tu untuk melengkapkan koleksi.dengan bateri2 nya sekali ya!

No comments:

Post a Comment