Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, April 7, 2010

Ang Pow Coca Cola


Happy Chinese New Year! yaaa..Ang pow red packet ni diberikan oleh Dato Chua sewaktu beliau datang ke Jb haritu..aku pon sebok la nak jumpa si collector yang tersohor dalam areana coke ni..lepak kat rumah abg Dollah Coke. dia pun baru balik dari mencari barang di spore. so dapat lah aku dan abg Dollah sekeping ang pow coca cola ni yang dikeluarkan pada chinese new year 2010 yang lepas..rasanya ni produk taiwan atau china kalau tak silap..punyalah happy dapat angpow dari dato chua. confirm dalam mesti dapat duit,paling cikai pon rm5. bila balik rumah tu,bergegas aku bukak angpow ni. eh?eh? mana duit nya?laaa..empty packet jeeee..hehe tapi papepon, thanks ya dato chua. aku tak kesah,apa org bagi aku amik je..kertas A4 kosong pon aku tak kesah. janji boleh digunakan..

No comments:

Post a Comment