Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, April 14, 2010

Straw Holder Coca Cola


benda aku pertama nampak kat restoran Bai kat Masjid Sultan Arab Street Temasek..dia gantung kat luar kedai je..tapi dah dipakukan la..kalau bikin kerja jahat,memang dah lama aku rentap aje..haha tapi memandangkan kawasana tu sentiasa dipenuhi orang, aku lupakan niat jahat aku tu. kalau nak buat kerja pon mungkin dalam 3-4 pagi..time orang tak ada..sebab area tu memang crowded. dan memang tempat tu ajela yang dia amik straw..kesian pulak aku pikir kalau aku rembat benda tu..

tapi jika kita sabar,ada kenikmatannya..aku dipertemukan lagi skali dengan straw holder ni. seorang kolektor ternama dia JB ni menjual holder ni kat aku dgn harga rm20..boleh la..daripada aku menambah dosa merembat hak orang lain,memang free..tapi dosa yang ditanggung aku tak tau..boleh la dibuat gantung kat hall. bila orang datang raya,akan kuhidangkan air coke botol dan straw? sila ambil di tempat yang disediakan..

No comments:

Post a Comment