Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Tuesday, April 6, 2010

Tray Potato Chip Coca Cola


tray yang tak berapa minat di kumpul oleh collector kerana hampir semua collector yang ada barang ni semua sudah menjualnya hehe..tapi aku rasa macam tanak jual la tray ni sebab sambil layan world cup akan datang ni,boleh la aku letak potato chip kat tray ni..nak tau sebab apa? design di permukaan tray ni,ada design potato chip. so bila anda makan potato chip sambil tengok bola,bila dah habis,potato chip tetap akan ada dlm tray tu haha..tapi makan angin jela..tu yg seronoknya pasal tray potato chip ni.seakan2 potato chip korang tak akan habis sampai bila2..so daripada aku jual dgn takde harga,baik aku guna. ada jugak baiknya..lagipon aku dapat kat sungei road spore baru aja 7 dollar..murah kan?

No comments:

Post a Comment