Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, April 14, 2010

Vanilla Coke


ini adalah pet bottle vanilla coke 1st production yang aku pergi beli sendiri di Temasek. memang masa tu aku tengok internet,kat U.S dah keluar dah menatang ni. cuma aku aje yang menunggu seperti buaya lapar kat Malaya ni. jadi apabila ia keluar,dengan pantas aku bergegas ke Temasek untuk mendapatkannya. jika anda lihat,botol 1st keluaran ni adalah 390ml berbanding vanilla coke hari ni yang 500ml. di labelnya juga terdapat NEW!

air ni dikeluarkan di Jalan Ahmad Ibrahim dan pada masa tu hanya di export ke Brunei sahaja..masa tu aku punya la eksen kat org Malaya ni, sebab Malaya tak masuk lagi vanilla coke. jadi masa tu kat office aku lah jadi penjual vanilla coke kat Malaya haha..masa tu markup tak hengat harga..tapi orang tetap beli nak merasakan nikmatnya vanilla coke ni..

jika anda perhatikan cap@tudung botol yang berwarna cream ni,adalah berbeza dengan cap hari ini. logo dia juga berbeza..jadi pada sesiapa yang masih menyimpan pet bottle vanilla coke 1st day out ni,jangan la gatal2 tangan nak menjualnya..sebab dah susah nak dapat sekarang ni..tapi lantaklah..duit korang ye tak,barang korang..

No comments:

Post a Comment