Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, April 26, 2010

Papercup Coca Cola 3


yang belah kiri tu telah diberikan oleh abg dollah atas keprihatinan anak sodara dia yang mengambil dari tempat pembuangan wayang di tanjung golden village JB. syabas diucapkan pada anak sodara abg dollah kerana membuat kerja2 amal untuk aku hehe..bagi aku,tiada apa nak dimalukan. macam aku,bukan sekali,malah banyak kali mengambil barang2 terbuang kat dalam tong sampah. benda yang kita minat,tapi orang lain tak hargai,apa salahnya kalau kutip kat tong sampah kan? aku berani bet,hampir semua kolektor pernah mengutip barang yang korang minat dalam tong sampah. bagi aku sampah itu adalah harta jugak..akhirnya,bila barang tu dah pupus,dengan pengutip sampah ni la yang korang carik..begitu juga dengan para kolektor yang lain.betul kan?
yang belah kanan aku terpaksa beli set meal kat golden screen cinemas JB.sebab aku mintak free diorang tak bagi.hampeh tol.dia bagi alasan benda tu dikira.untuk stock check.mungkin betul kot..nak tanak kena beli jugak. sebab cantik punya pasal. dan ada brand coke. walaupon benda ni tak berharga pada masa depan,tapi aku saja nak buat koleksi peribadi.sebab coraknya berbeza antara keduanya ini bagi meramaikan warga papercup kat rumah aku ni..enjoy!

No comments:

Post a Comment