Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, April 26, 2010

Ashtray TIGER


benda ni salah satu barang peninggalan atuk aku.yang diwasiatkan kepada aku walaupon dia masih ada hehe..masih tersimpan rapi dan berkilat.pernah digunakan semasa zaman kanak2 aku di tahun 1980. kondisi porcelain yang seakan2 retak seribu tapi tak berkecai.cuma hairline crack aja.tak nampak dek mata kasar.benda ni beliau dapat di kilang Tiger temasek.salah 1 souvenir yang sempat diselamatkan.walaupun brand nya adalah rimau bawah pokok(abg dollah memang tak minat rimau bawah pokok ni) tapi kalau aku bagi free ashtray ni,mesti dia tak tolak haha..aku pon tak cukup ilmu tentang ashtray ni.jadi taklah banyak yang aku boleh cerita,cuma bagaimana je atuk aku boleh dapat ashtray ni.untung jugak jadi supir boss F&N ni.banyak barang yang boleh dapat free.cuma disimpan atau tak je..

gambar muntut ashtray ni di keluarkan oleh syarikat Goh Ban Huat KL.masih ada lagi ke kilang porcelain ni?

No comments:

Post a Comment