Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Tuesday, April 6, 2010

May The Force Be With You!!






begitulah tagline yang selalu disebut2 oleh character di dalam filem star wars ni..aku bukanlah pengumpul koleksi star wars,tapi gelas pair yg 1 ni memukau mata aku tatkala tengah sibuk membelek gelas2 lama di pasar karat JB..ia adalah collector edition yang dalam dua warna hitam dan putih. dikeluarkan pada tahun 2005 kalau tak silap aku revenge of the sith..kalau aku tak pegang mug ni,takde sapa yang perasan. tapi bila aku angkat je mug ni dan start tawar menawar,ramai pula penonton di belakang aku haha..menunggu macam buaya lapar..tunggu saat aku meletakkan balik di tempat asalnya..borak punya borak,dapat lah aku sebiji rm2 dan pulang dengan senyum lebar kat buaya2 di belakang tadi dengan kehampaan..

No comments:

Post a Comment