Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Thursday, April 29, 2010

Gelas Mekdi


gelas McDonald's yang masih tersimpan elok dalam kabinet dapur. pernah jugak digunakan waktu dulu2..gelas ni masa dapat tahun 80an di McD johor bahru. dulu memang payah nak makan mekdi ni.dlm sebulan sekali je dapat makan..itu pun dibawak oleh ayahanda tersayang. kalo dia tak bawak,memang aku jadi macam budak2 lain yang jakun tak pernah makan mekdi. so masa tu dapat lah aku kolek barang2 mekdi. yang lain akan ku update nanti. rugi aku tak kumpul kotak happy meal. sebab dia ada siri2 dia.banyak jugak kalau nak kumpul tu. di JB ni,outlet pertama yang dibuka adalah di Holiday Plaza.masa tahun awal 80an. aku tak pasti exact date dia bukak.dulu memang payah la nak jumpa drive thru mekdi..dan barang souvenir dia sekarang memang jauh beza dengan yang dulu. sekarang jarang ada promosi.yang ada hanyalah toys happy meal. dulu beli yang set meal pun ada free gift.aku ingat aku ada simpan topi mekdi tahun 80an.tapi mana entah aku campak.kena carik balik ni..anda bagaimana?pernah ke merasa makan McD di zaman kanak2 anda?

No comments:

Post a Comment