Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Friday, April 30, 2010

Tray F dan N Sarsi


bagi orang lain,biasanya diorang bershopping kat klcc,paragon,takashimaya dll,tapi aku ni,bila ada duit lebih,bershopping kat amcrop mall.bukan amcorp ya.tapi amcrop haha..tempat aku menghabiskan duit..memang crop!
tapi apakan daya..ada juga diantara muka2 otai yang aku nampak kat amcrop tu membeli belah.salah satu benda yang aku beli adalah tray f&n sarsi ni.dulu penah aku dapat tray f&n orange crush kat jonker walk.apek tu offer rm30 aja.punyalah aku mintak kurang,dia tetap tak bagi.siap keluarkan buku latihan sekolah.yang kelakarnya,apek tu siap lukis barang yang masuk ke kedainya hahah lawak sungguh apek tu.kalau tray f&n,ha dia lukis la bulat,siap tulis apa yang ada kat atas tray tu.aku belek lagi helaian sebelah,dia lukis gambar telefon mickey mouse.memang berdekah aku dengan member aku tengok buku latihan apek tu haha..bila aku dah balik JB,terasa macam ruginya aku tak amik tray oren tu.so minggu depan datang la balik.sekali barang dah tak ada! cipet betul..cerita punya cerita,ropanya zul botol larkin yang beli tray tu! nasib baik dibawa balik ke JB..tak apalah,memang bukan rezeki aku..yang pasal tray sarsi ni pulak,ceritanya terbalik,zul botol larkin dah perasan ada jual tray ni,tapi dia tak amik,pegi minum dengan kolektor yang ada kat situ,lepas tu dia keluar kejap,bila aku sampai,terus tanya berapa harga tray ni,dia kata rm30 jugak.aku offer rm25,ok deal.bila zul botol larkin sampai untuk beli tray sarsi ni,dah takde! sebab aku dah beli..haha bila dia balik JB,dia dok cerita la ada nampak tray sarsi kat ampcrop,bila datang dah tak ada.aku pon cakapla,aku yang beli hahaha kita orang bantai gelak..itulah uniknya donia koleksi ni.pi mai pi mai tang tu jugak!tak kemana..

No comments:

Post a Comment