Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, April 26, 2010

Precious Moment Together


kesian aku tengok amoi sorang ni..saat yang berharga bukan dihabiskan dengan boipren dia,dia enjoy minum F&N pulak..agaknya baru clash dengan boipren dia kutt..siap ada handkerchief lagi buat lap air mata haha..tray ni aku dapat kat memory lane dengan harga yang tak masuk akal. murah gila! jauh beza dengan tray yang dijual kat lamanweb lelong tersohor satu malaya ni. tapi itulah harga bagi orang yang duduk senang lenang kat rumah goyang kaki,cuma gerakkan jari tangan aje mengtransfer akaun hihihi..barang sampai di depan daun pintu..alangkah bahagia saat bersamamu huhuhu..apa boleh buat,sebab uniknya donia koleksi ni..aku pon sama jugak.sebab barang kat JB ni dah pupus! beli ajalah..mahal pon mahal la labuuu..kondisi memang teramatlah con melecur macam besi waja merah. hampir 99%. terima kasih la pada yeop yang menjuai pada aku tu. lain bulan aku turun lagi noo perak. rekabentuk tray ni adalah sama dengan tray amoi f&n yang aku posting sebelum ni.tapi belakang tray ni kaler gold.tiada cacat cela.beza dengan tray amoi lagi 1 tu yang dah berkarat barat. elok humban ke sungai aje! eh silap.humban ke laut.sungai dah ada orang guna pakai hehe..tray semacam ni pon dah berlambak aku nampak kat rumah para kolektor.menjadi mainan anak2 mereka buat main pondok2 aje..tapi aku gantung tetap gantung..

No comments:

Post a Comment