Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Wednesday, April 14, 2010

Gelas Coca Cola


THINGS GO BETTER WITH COCA COLA..yeke? macam real jek coca cola ni ek..hehe semua benda menjadi lebih baik dengan coca cola..haha mungkin betul juga..mana2 kita pergi,ada je ternampak logo berwarna merah ni..yang membuatkan para kolektor sentiasa awas benda2 koleksi yang dikeluarkan oleh coca cola..begitu gah nama coca cola yang menjual hanya 5 gelas sehari je di Jacob's Pharmacy..harga pon tak mahal 5sen aje!
gelas ni aku beli dengan seorang kolektor yang dah tanak lagi benda ni..jadi daripada disambar oleh orang2 luar Johor,baik aku amik dulu..ni pon tinggal saki baki..yang lain berpeti2 telah disambar oleh kolektor yang dah berlambak2 barangnya kat rumah. dah macam muzium pulak aku tengok. dah boleh dinobatkan sebagai KING, tapi masih lagi tamak mengumpul barang yang telah ada..sampai 14 kotak disapunya! apa la salah tinggalkan sikit barang yang ada tu pada kolektor kecil-kecilan macam aku ni..tapi biasalah macam pekedai yang menyembunyikan gula. bila gula dah takde,ditekannya harga sampai meninggal! itu ke taktik dalam dunia koleksi ni? sapu bersih semua barang,supaya orang kempunan dan menawarkan harga yang tinggi bila ada orang yang berminat?hehehe..kotornya taktik yang digunakan ya..

tapi apakan daya..nak tanak kena beli jugak ya..walau harga tinggi..tak apalah..bagi orang yang bajet ciput macam aku ni,ini jelah yang mampu aku tatapkan bagi para blogger..harap ada orang yang sanggup berkongsi ilmu dengan aku..bukanlah macam lintah yang menyedut darah sampai kembong! haha..ok kite nikmati pemandangan gelas dari belakang pulak..dia tulis cina..dato chua! tolong translatekan boleh?

No comments:

Post a Comment