Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Thursday, April 8, 2010

Jam Coca Cola


aku teringat masa dato chua datang melawat Jb ke rumah abg dollah. katanya dia ada nampak 1 jam rare kat kedai cina kat area KL kot..jamnya kecik aje(sambil menunjukkan size jam menggunakan kedua belah tangan). i sudah lama mintak,tapi itu tauke tak mau juai..lepas tu aku pun bukak lah gambar kat henfon aku. haaaaa! ini lah jam tu! kata dato chua hehe..kadang2 kelakar juga dato chua ni. tapi aku banyak juga dapat info coke dari dia. terima kasih dato! jam ni aku dapat kat area pasar karat jb kalo tak silap. sebab macam dah lama jam ni dalam simpanan aku. masa tu harganya agak mahal juga lebih kurang rm35. pasar karat Jb ni sebenarnya dah lama. baru2 ni aja ia dikomersial kan. dulu orang dok niaga kat lorong2 tikus je. tak ramai seller masa tu. cuma sekarang dah dikenakan bayaran untuk berniaga kat situ. kalau sekarang harga jam ni berapa ya dato chua?

No comments:

Post a Comment