Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Thursday, April 8, 2010

Coca Cola Ohio Winterfest


botol karat ni aku dapat kat pasar karat JB dengan harga yang cukup murah sekali. baru rm8! tapi standard lah dah berkarat,dapat pun kat pasar karat,harga pon karat juga! sesuai lah untuk orang yang berkarat macam aku ni! haha..tapi tak semestinya kat pasar tu hanya terdapat barang2 karat ya, kalo rajin pergi,dapatlah barang2 yang cukup rare,macam ada 1 sudu rolex original dengan harga rm2 aja! rezeki orang kita tak tau ya tak..

Ohio winterfest ni aku dapat tahun 1996 dan terdapat serial number 092..aku pernah jugak ternampak bottle ni tapi lain tahun la kat rumah collector..masih berkilat kaler gold. memang cun! siap kotak lagi..

tapi bagi aku,dapat botol berkarat ni pon jadilah..kalo nak beli yang brand new, entah berapa lah harganya ya..kadang2 aku rasa perlu jugak kita kolek barang overseas,sebab bila dah game barang2 malaya ni,apa lagi nak kolek? atau pon berapa crate yang kita nak sembunyikan dari kolektor yang lainnya? macam kes sembunyikan gula pula ya hehe..tapi itu hak masing2! sebab orang tak pernah nak ingat simpan barang2 lama..yang untungnya,si pembeli yang beringat lah..akhirnya berpeti2 dia dapat simpan kat store..kita yang meleleh tengok dia tak jual barang tu..uniknya dunia koleksi ni..

No comments:

Post a Comment