Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Thursday, April 29, 2010

Tin Can Sinalco Special


tin can sinalco yang masuk malaysia yang diedarkan oleh Dragon Prestige beralamat di 28, jalan sri purnama 2/3 kangkar tebrau 81100 Johor Bahru, Johor.

kadang2 aku perasan bila masuk supermarket kat Jb ni,ada tin2 air yang tak pernah aku jumpa kat kedai runcit luar sana. padahal diedarkan oleh syarikat kat JB ni sendiri...adakah kurang permintaan,ataupun kedai runcit taknak menanggung risiko sebab takde pembeli? aku rasa kalau tin yang sebegini,ramai kolektor yang nak beli kan? rasanya takla sesedap f&n oren..tapi boleh la..masam2 kelat..ada pelik sikit rasa sinalco ni.anda bagaimana? pernah merasai air sinalco ni?

4 comments:

  1. Salam Afzarizal, blog ni memang best. Boleh berkongsi apa sahaja kan berkaitan dengan brand dan jenama. Apatah lagi kisah2pencarian dan buruan barang-barang lama. Johorian jugak yer. Saya pun ada sedikit sebanyak koleksi botol2 yang caca merba.

    ReplyDelete
  2. Saya pun pernah beli satu tin air sinalco. Tin warna merah. Tapi sekarang tak nampak lagi. Saya beli kira2 tahun 2006 kalau tak silap.

    ReplyDelete
  3. wsalam,blog ni biasa2 aja.tak boleh celen blog2 otai kat luar sana.untuk syok sendiri boleh la hehe..tapi tkasih atas pujian atau komen cek.saya mmg org johor.cek kat mana ya?saya selalu juga pergi keluar daerah.mana tau boleh singgah rumah cek ke.cek ada blog ke?kalau ada,boleh juga share apa yang cek kolek

    ReplyDelete
  4. Buat masa ni saya takder blog yang khusus untuk koleksi2 saya yang caca merba tu. InsyaAllah sikit masa lagi saya akan buat. Blog yang ada hanyalah tentang basikal tua. senang2 kunjunglah blog saya yang tak seberapa tu. http://nostalgiabasikaltua.wordpress.com/. TQ.

    ReplyDelete