Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, April 5, 2010

Tray Coca Cola


salam semuanya..yaaa untuk pertama kalinya aku memosting gambar.atas desakan rakan2 yg nak datang rumah aku,tapi aku beri banyak alasan sebab rumah aku memang bersepah! sorry la ya kawan2.bukan tak bagi datang,tapi keadaan belum 100% untuk ditatapi oleh kwn2..tray ni aku dapat atas pemberian atuk aku di spore.yg memang disimpan rapi dalam lemari dapur.tray ni umurnya lebih tua dari umur aku sendiri.diberi sendiri oleh boss f&n spore pada atuk aku.nanti akan kuceritakan bagaimana atuk aku boleh dapat barang2 coke dan f&n ni.sebenarnya ada banyak tray dalam simpanan atuk aku.tapi disebabkan masa nak pindah rumah tu,semua tray yang karat dihumban oleh makcik aku hehe..atas alasan dah berkarat.diantara yg elok ni,coca cola tray tahun 60an ni aja..enjoy!

No comments:

Post a Comment