Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, April 5, 2010

Plastic Sign Coca Cola


signboard plastik ni aku dapat kat kedai Kari Kepala Ikan Malaya area Kluang,Johor. Aku memang dah lama aim signbod ni. bukanlah se rare mcm kuali coca cola tu! tapi cukuplah bagi seorang kolektor besi burok yang baru nak naik macam aku ni hehe..masa tu pon sebab aku pegi makan dgn boss aku.makan besar la jugak..so disebabkan boss aku telah mengeluarkan duit yang banyak,aku pon mengayat tauke kedai tu.ha lu ambil la! kopek aja.dengan pantas aku terus mengopek signbod ni.kawan aku siap rekod aksi aku mengopek sign ni depan orang ramai.dengan tengah pakai kemeja n tie haha..itulah dunia koleksi ni.macam2 ragam ada.semua pelanggan restoran tu tengok aku buat kerja.dan semua orang bertanya,nak buat apa sign bod tu? aku cakap,nak letak kat toilet opes! supaya semua menjaga kebersihan tandas. boss aku senyum kambeng je bila aku cakap camtu..tapi sebenarnya signbod keluaran malaya ni,memang memberi kesan terhadap keadaan sekeliling.cuma mesej yang nak disampaikan itu aja boleh terpaut di hati masing2 atau tak..

No comments:

Post a Comment