Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Monday, April 5, 2010

Signboard Plastic Coca Cola


ni juga diantara signboard plastik coca cola yang aku dapat.ia ditampal di tepi2 bangunan sekitar Arab Street. ia berbentuk pocket.dah di dalamnya terdapat poster sebesar 1ft x 2ft. so poster di dalamnya akan ditukar mengikut musim atau jika ada promotion baru coke.ini pun aku sempat kopek di kedai cousin aku.memula dia tak bagi.tapi pujuk punya pujuk,masuk juga iklan plastik yang tak seberapa ni dalam kereta aku..kalau dah rezeki nak buat macamana ye tak..biarlah asalkan ia ori.bagaimana di tempat anda?ada iklan coca cola seperti amoi ni? cuma aku tak buat tido ajalah bak segelintir kolektor yang sanggup tido sama bak pengantin baru apabila barang dihajati jatuh ke tangan hehe..

No comments:

Post a Comment