Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Tuesday, April 6, 2010

brylcreem


siapa diantara korang yang masih gunakan krim rambut brylcreem? rasanya anak2 muda macam aku ni dah jarang gunakan lagi. semua dah pakai wax atau clay macam gatsby. yang aku simpan ni adalah brylcreem yang aku guna masa sekolah rendah dulu.seingat aku dalam tahun 1987. masih belum dibuka lagi plastik aluminium di dalamnya. bau tengik brylcreem ni pon masih ada walaupon belum dibuka haha..teringat aku masa nak pegi skolah mak aku lomor krim rambut ni kat kepala aku.lepas tu sikat belah tepi,mak ai macam ukur pakai pembaris lah! haha line dia takde senget benget.lurus macam highway!
itulah kasih ibu kat anak dia kan..siapkan semua kelengkapan bila nak pergi sekolah.sampai rambut pun disikatkan..tapi kita ada ke nak sikatkan rambut ayah atau mak kita? mungkin ada ya..atau pun mungkin tidak..jadi jika ada kesempatan,tolong lah sisir rambut ibubapa kita yg mana masih hidup lagi,sebelum terlambat..

No comments:

Post a Comment