Nuffnang Code

AFZARIZAL

AFZARIZAL

Tuesday, April 6, 2010

Coca Cola Factory


arini aku nak citer sket pasal camne aku boleh dapat barang2 coke dan f&n. sebenarnya atuk aku bekerja dgn company f&n itu sendiri.kalau tak silap masa tu kat alexendra kilang f&n tu. dia bekerja sebagai driver.dan pernah jugak bekerja sebagai peghantar botol.merangkumi pengangkat botol lah jugak kiranya.masih ada lagi gambar dia tengah mengangkat botol f&n dan cratenya sekali.gambar yang kat atas ni diambil pada tahun 1957.yang paling belakang n paling tinggi tu atuk aku lah.cuba perhatikan signbod coca cola kat atas nun.itu kalau atuk aku masih simpan dan bagi kat aku kan alangkah indahnya donia koleksi ini hehehe..masa ni coca cola masih bergabung lagi dgn f&n spore..ada banyak lagi gambar yang akan aku upload masa atuk aku bekerja di kilang f&n ni..tunggu ya

No comments:

Post a Comment